קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletאנדור מרקום - קידום אתרים ושיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט

ניהול מרקום, שיווק וקידום אתרים

האמנות של המאה העשרים ואחת

הדרך להפוך פרסום לתזרים מזומנים תלויה בתבונה שבבניית אסטרטגיה מדויקת לניצול מרבי של תקציבי השיווק והחזר גבוה על השקעה - ROI.

שכלול האמצעים אינו מפחית את הקלות של החטאת המטרה

הדבר החשוב ביותר בעולם השיווק לעסקים אינו היכן אנו נמצאים, אלא באיזה כיוון אנו נעים.

אתר אנדור מספק הכוונה נכונה אל המטרה ויצירת הכלים להשגתה.
כתיבת תוכניות וקביעת אסטרטגיות הן בבסיס הסיוע שאתר אנדור מספק לקהל הרחב בתחום שיווק ופרסום.

על מסע פרסום אפקטיבי להשיג את היעדים הבאים:

  • חשיפה.
  • הבנת המסר.
  • זכירה.
  • אהדה.
  • יצירת כוונת רכישה כלומר, הנעה לפעולה
  • וכל זאת בתוך מסגרת תקציב שיווק ידוע מראש.

אנדור מציעה מידע רחב אודות מרקום, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש:

כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן לאתרים, מאמרים, מיתוג, תדמית, הפקת חומרים שיווקיים, הקמה, תחזוקה והתמחות מלאה בתחום קידום אתרים במנועי חיפוש וניהול קמפיינים פרסומיים. אנו מאמינים כי אומנות הפרסום ופעילות שיווק באינטרנט היא יצירה מתוכננת, המיועדת להעביר מסר לקהלי מטרה רחבים באמצעות בחירה מושכלת של ערוצי התקשורת ומיקוד המסרים על פי רלוונטיות.

השקעה ותנובה ROI - החזר על השקעה.

המחשבה המוקדמת היא נשמת המעשה. היא זרע הפעולה. מחשבה שנייה תורמת ליתר דיוק. כגורם חיצוני, אנדור מסייעת לך ביצירת דינאמיקה של מחשבה שנייה. הניסיון מלמד, כי למנהל מרקום , מקצועי, ומוסמך בעל נסיון, כמעט תמיד תהיה השפעה חיובית על התמורה להשקעה שלך בפרסום ובשיווק – לא משום שיש לנו עבורך חליפה מוכנה, אלא מפני שאנחנו מוכשרים לסייע לך בברירת החלופות השונות.

ייעוץ וליווי האסטרטגיה השיווקית

תפקידה העיקרי של אסטרטגיה שיווקית הוא יצירת ביקוש למוצר או לשירות של הארגון בקרב לקוחות פוטנציאליים. מתפקידה של האסטרטגיה הוא לקבוע עבור הארגון מיהם לקוחותיו, מה רצונותיהם וכיצד על הארגון לעמוד בדרישותיהם באופן שיבדל אותו טוב יותר מהמתחרים.

אסטרטגיה שיווקית נמדדת ביכולתו של הארגון להגדיר היטב שלושה שלבים עיקריים:

השלב הראשון -פילוח שוק:

זהו השלב בו אנו מחלקים את השוק לקבוצות הומוגניות הנבדלות בתכונותיהן מקבוצות אחרות. אמנם בדרך כלל שכיחה השיטה של שיווק אחיד לפיה אנו מתעלמים מכך שפוטנציאל הלקוחות שלנו הוא  הטרוגני ופונים לשוק כמקשה אחת, אך המציאות היא כי בפועל אנו פונים לקבוצות של לקוחות הנבדלות אחת מהשנייה. בשלב זה של פילוח השוק אנו מחלקים את השוק לקבוצות התייחסות שונות.

השלב השני –כיסוי השוק:

עלינו לבחון את מידת יכולתו של הארגון לכסות את קהלי המטרה ולהחליט מהו פלח השוק שאליו אנו פונים. עלינו להעריך את הפוטנציאל של כל פלח שוק ומכאן לבחור פלח שוק לעבודה ואת היכולת שלנו לספק מוצר או שירות בהתאמה לדרישות של אותו פלח שוק.

השלב השלישי -מיצוב השוק:

מיצוב פירושו קביעת מיקומו התחרותי של המוצר או השירות בשוק, ברמת תפיסת הלקוח. בשלב המיצוב נבנה את תמהיל השיווק של הארגון באותו שוק מטרה.

אנדור מסייעת אסטרטגית בתחומים הבאים:

  • בחינה וניתוח הסביבה העסקית והמצב הקיים בשוק הרלוונטי: הערכת מצב וזיהוי הזדמנויות פוטנציאליות, היקף פוטנציאל השוק.
  • בחירת שווקי יעד וקהלי מטרה.
  • בניית תוכנית שיווק אסטרטגית.
  • בקרה ויישום תוכנית השיווק.
  • גיבוש אסטרטגיית מותג.
  • קביעת אסטרטגיית המיצוב התחרותי.
  • גיבוש תמהיל השיווק.
  • מיתוג בעולם האינטרנט: תהליך המיתוג יתבצע מתוך בחינה מדוקדקת של הערכים אותם רוצה החברה לנכס לעצמה. ליצור את עמדת הצרכן הפוטנציאלי בנוגע לחברה, מוצר, או השירות. הצורך להתבלט, הוא צורך הכרחי. מיתוג הוא מכלול הפעולות שהארגון מבצע על מנת לנכס לעצמו זהות רצויה, למוצר, או לשירות שהוא מציע. עיצוב הלוגו, עיצוב המוצר, בחירת צבעים לאתר האינטרנט, אריזת המוצר, אופי הפרסום וכו'. אנדור מספקת לכם מידע אמיתי בנושא מיתוג.

בניית אתרים

עיצוב ובניית אתרים. בניית אתר אינטרנט הוא תהליך מקצועי, הדורש מומחיות והבנה בטכנולוגיות מתקדמות, תקנים בינלאומיים, תאימות דפדפנים, ממשק משתמש, עיצוב גראפי וניסוח רהוט. לא מעט חברות מספקות שירותים אך מעטות החברות המציעות שירות מקצועי בתחום אתרי מגזין וקטלוג, חנויות וירטואליות ואתרים מסחריים, אתרי חדשות, אתרים מבוססי וידאו ומיני תחנות טלוויזיה אינטרנטית, אתרים פרטיים, פורטלים ארגוניים ועסקיים, אתרי מיניסייט לעסקים קטנים, אתרים דינאמיים וממשקי ניהול תוכן בהתאמה לצרכי הלקוח. אנו מתמחים במערכות מסחר אלקטרוניות הכוללות חנות וממשק ניהול חכם, אפשרות להקמה בלתי מוגבלת של קטגוריות, תת קטגוריות, מוצרים, קטלוג, דפי מידע, דף ליצירת קשר ואפשרות התקנת מערכת מאובטחת ב- SSL המאפשרת חיוב בכרטיסי אשראי.

קידום אתרים - קידום אינטרנטי

מיליוני אתרים מתחרים על לקוחות פוטנציאליים אשר באינטרנט מתאפיינים כגולשים. הקרב המשתמעותי והעיקרי מתרחש בזירת מנועי חיפוש. ההבדל בין הצלחה לכישלון של אתר אינטרנט הוא ביכולתו למשוך אליו לקוחות פוטנציאליים וממוקדים ולא רק גולשים משוטטים.

קידום אינטרנטי עושה את ההבדל בין אתר הנותר אנונימי שאינו מסוגל לבצע המרות, לבין אתר ידידותי ואולטימטיבי, המסוגל להגידל את מאגר הלקוחות ולהוביל לרווחים דרך המרות.

כדי להגיע אל ראש פירמידת החיפוש של מנועי החיפוש, אין די בבניית אתר מעניין, מנועי חיפוש מודרניים בודקים מאות נתונים שונים על כל אתר ואתר על ידי מערכת אלגוריתם חכמה (עכביש), וזאת כדי להחליט את מי להציג ראשון ואת מי לדחוק אל דפים האחוריים אליהם מגיעים רק גולשים בודדים.

אנו מאמינים בתהליך מסודר של פעולות ידועות מראש, מתוקצבות ומאושרות. קידום אתרים אינו משחק ועל מנת למנוע בזבוז תקציבי נתחיל את התהליך בדרך הבאה:

  • מחקר מילים - איתור וקביעת מילות חיפוש (מחקר מילות מפתח) המתאימות ביותר לצורך קידום האתר והשגת החזר גבוה על ההשקעה. תוך מיון והתאמה מקצועית לאורכם של עמודי נחיתה באתר.
     
  • אופטימיזציה - בדיקת תקינות קוד האתר (אופטימיזציית מבנה האתר) והתאמתו לסטנדרטים המוכרים בתחום, אופטימיזציה למנועי חיפוש שונים על פי דרישת הלקוח והתאמה של קוד האתר ויצירת מבנה אתר תקין וידידותי.
     
  • תחזוקת אתרים וניהול תוכן - כחלק בלתי נפרד מקידום אינטרנטי, מבצעת אנדור שיפור ושכתוב תכנים, טקסטים, כתבות ומאמרים באתר לטובת מנועי החיפוש, וכן רישום האתר לאינדקסים, פורטלים, מנועי חיפוש מובילים ורלוונטים תוך אופטימיזציה של הנתונים המוגשים לאתרים אלו. כשאתה מקודם – אתה מתחיל מייד להרוויח.
  • קרא עוד על קידום אתרים.

שיווק אינטרנטי - שיווק באינטרנט

הרגלי האיתור של הציבור עוברים מהפך חסר תקדים. שיווק באינטרנט הוא חלון ראוה המאפשר להפיץ מסרים פרסומיים באופן ממוקד לאוכלוסיית מטרה במחיר נמוך במיוחד.  גם אם אתה בעל עסק של אדם בודד אחד העובד מחדר קטן בביתך באפשרותך לפרוץ גבולות כמעט בלתי מוגבלים. המדיה האינטרנטית היא סביבה שבה התגובה למסרים הפרסומיים מיידית וניתנת למדידה, ולא פחות חשוב מכך, סביבה שבה אפשר לערוך שינויים תוך כדי הקמפיין הפרסומי.

האינטרנט הוא גן העדן של השיווק מאחר ובאפשרותנו להיות בקשר עם הלקוחות שלנו גם יום אחרי שהם יצאו מהחנות התדמיתית או הוירטואלית שלנו. הרשת היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות אבל זהו מדיום חדש שמעטים מאוד יודעים כיצד לרתום אותו לטובת עסקיהם. אם נחוץ לך מדריך שיווק אינטרנטי שיוביל אותך באוטוסטרדת המידע  - אנדור תיקח אותך הכי רחוק שאפשר.

מרקום - ניהול התקשורת השיווקית

תקשורת שיווקית (MARCOM - Marketing Communications) היא תקשורת תומכת מכירות, המסייעת להשגת היעדים העסקיים של הארגון. המונח מרקום כולל את כל סוגי אמצעי התקשורת בהם ניתן להשתמש כדי להעביר מסרים לקהל היעד: אתר האינטרנט, אינטראנט, עיתונות, רדיו, חומר מודפס, מצגות, סרטי תדמית, שילוט, הפקת תערוכות וכיו"ב. המונח מרקום נולד בעולם ההיי-טק מתוך צורך ליצור קרקע תדמיתית הולמת לגיוס משקיעים.

ברבות הזמן אימץ השוק בכללותו את המושג מרקום כבעל תפקיד המאגד בתוכו טיפול כולל בהוצאה לפועל של תוכניות שיווק אסטרטגיות. אנדור מציעה שירותי מרקום מקיפים שיקנו לך שקט נפשי להתעסק במה שחשוב – ניהול העסק שלך

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner