קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמילון מונחים » מושגים בקידום אתרים » שיעור נטישה

שיעור נטישה כקריטריון קידום אתרים

התשובות בקרב חברות קידום אתרים הן חלוקות אך בכל מקרה כדאי לשים לב

שיעור נטישה (Bounce rate) הוא מדד אשר הולך ונהפך להיות חשוב יותר כקריטריון בתחום קידום אתרים ודירוג במנועי חיפוש.

אופטימיזציה, זמן שהות הגולשים והמרות כחלק מפעולות פנימיות בעולם קידום אתרים, החלו משמעותיות יותר והשאלה הנשאלת היא האם קיבלתם את אחוז ההמרות שציפתם לו ?

בשורה התחתונה, יותר חברות קידום אתרים יצטרכו לספק ללקוחות את המידע המנותח ופתרונות קריאטיביים לטיפול בשיעורי נטישה, מה שאומר שפעילויות תחזוקת אתרים יתחזקו והלקוח יהיה צריך לקבל החלטה האם הוא מתחזק את האתר בעצמו ומעסיק חברת קידום אתרים שתגבה את פעילותו או להעסיק חברת קידום אשר תספק פתרון כולל תחזוקה אשר יספק תשובה אולטימטיבית לבעיה.
על פי מחקרים עולמיים, שיעור נטישה הוא קריטריון חשוב לדירוג טוב של אתר אינטרנט כחלקת פעילות קידום אתרים וכבר עכשיו גוגל ומנועי חיפוש אחרים מודדים קריטריון זה.
על מנת להציג לכם בצורה גראפית את העניין, נוכל להסתכל על ממשק Google Analytics המהווה פתרון ייחודי של גוגל לניתוח סטטיסטי של האתר.

ניתוח מתוך Google Analytics

שיעור נטישה

הפניית גולשים ממנוע החיפוש גוגל

גולשים מגוגל

שיעור נטישה על פי תאריכים

bounce rate

שיעור נטישה הוא קריטריון שיש לקחת בחשבון קצת יותר מבעבר

בכל הכנות אנו מאמינים שגם ללא מאמר זה, על בעלי אתרים להתייחס בכובד ראש לקריטריון שיעור נטישה.
אין דבר חשוב יותר מלשמור על גולשי האתר ולספק תכנים רלוונטיים, מקוריים ועדכניים לקהל לקוחות פוטנציאלי, להעסיק חברת קידום אתרים אשר תבצע אופטימיזציה לעמודי האתר על מנת שיתקבל בברכה בקרב מנועי החיפוש ולדאוג לאתר המיועד עבור גולשים ולא עבור מנועים.


לייעוץ אישי של חברת קידום אתרים המתמחה בתחזוקת אתרים,
בזק 144, או צור קשר עם אנדור.

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner