שיווק באינטרנט כולל ניהול מסעות פרסום ממומנים ומתבצע כחלק מפעילות קידום אתרים ללקוחות אנדור אשר מעוניינים בהגדלת החשיפה.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletשיווק ופרסום באינטרנט » מחקר מתחרים

תחרות עם גדולים

מחקר מתחרים

מה עושים כדי להתחרות עם הגדולים

הרגשתם פעם שתחרות מול עסק גדול מכם היא חסרת סיכוי? אז אתם לא היחידים. אולי באמת יש למתחרים שלך תקציבים וכוח אדם גדול יותר, אך ללא קשר לסיבות האפשריות, באמת לא מעט חברות קטנות חשות ייאוש, כשמדובר על תחרות מול מתחרים כבדים בעלי תקציבים גדולים.

תחרות משמעותה שעסקים בתחום מסוים מצליחים לשרוד לאורך זמן. במילים אחרות, זה אומר שריבוי העסקים יעלה והצרכן הסופי יוכל לבחור ספק שירות מבין כמה חברות.

אנו מסכימים כי איום על הישרדות העסק, היא דבר שאין להקל בו ראש. ישנם מספר פעילויות שחברות קטנות ובינוניות יכולות לבצע, על מנת להתחרות בשוק עם חברות גדולות.

בעת לחץ המופעל על העסק, יש להבין שדווקא זמן זה יכול להוות יתרון. אם עסק קטן יתמקד במסרים נכונים, ישכיל לבחור את המקומות הנכונים להשמיע את דבריו, יבחן את המתחרים בשוק והצעותיהם, וימצא את התועלת מולם, יש סיכוי גבוה כי "הקטן גדול יהיה".

שחקנים ומסרים

נכון שזה נשמע מאתגר אך זה לא בלתי אפשרי. הדבר הראשון שמומלץ לעשות זה לטפל במסרים המועברים בתחום בו הנך פועל. האם יש לך מתחרה אחד או כמה? לאחר מכן יש להתחשב בקהל היעד של העסק, ולבחור בחוכמה את השיטות הטובות ביותר להעביר אליו את המסרים.

העברת מסרים יכולה להתבצע באמצעות - פרסום בטלוויזיה, רדיו, עיתונות עולם האינטרנט הכולל שיווק ברשתות חברתיות, פורטלים ועד לקידום האתר הפרטי לאחר מחקר מילים. הרעיון הוא למצוא היכן נמצאים הלקוחות, ולכוון לשם את המסרים.


תקציבים

תחרות מול תקציבים גדולים המאפשרים למתחרים שלכם, לפרסם בסדר גודל שאינו תואם את גודל תקציבכם, היא באמת בעיה לא פשוטה, אך זה לא אומר שאי אפשר להתמודד איתה.

דוגמא להתמודדות עם מתחרה - אם קמפיין גדול של מתחרה יצא לאוויר העולם, אפשר ללמוד מה המתחרה מציע, ולצאת בקמפיין משופר גם אם הוא קטן יותר, שלא נדבר על להציע ללקוחות יתרונות לאחר שאתה יודע מה מציעים המתחרים.


שיווק באינטרנטאתר אינטרנט מבוקש

נכון שזה כיף שיש לך אתר שמבקרים בו לקוחות פוטנציאליים על בסיס יומי, אך זה אפשרי רק במידה והעסק מוכן להשקיע זמן ומשאבים בפעילויות תקשורת שיווקית ועמידה באסטרטגיה שיווקית. המשמעות במילים אחרות היא יצירת אתר אינטרנט אשר יגרום ללקוחותיך לחזור שוב ולקבל חידושים.

עסק יכול לבצע שיווק באינטרנט באמצעות בלוג, עמוד ברשת חברתית, טכנולוגית שיתוף כדוגמאת RSS, מבצעים, טיפים יומיים והטבות נוספות אשר ניתנות בחינם או בתשלום. פעילויות אלו ואחרות יכולות לשפר באופן משמעותי את התקשורת השיווקית מול לקוחות.


פעילות חד פעמית או מתמשכת?

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב לקוחות, היא השאלה האם הפעילות אותה יש לבצע היא חד פעמית או פעילות שיש לבצע באופן קבוע. התשובה לשאלה זו טמונה בתחום בו העסק פועל, כמות המתחרים וקצב הגידול, כל כמה זמן ישנם חידושים, ונתונים אחרים שמחייבים בדיקה מעמיקה לפני שניתן לקבל החלטה.

מה שבטוח שזה שישנם פעילויות אשר אינן זקוקות לטיפול שוטף, וניתן לבצעם קרוב לתקופה כמו מבצעים לחגים, הטבות לוועדי עובדים ועוד. פעילויות קידום אתרים בניגוד לכך, מצריכות טיפול שוטף במיוחד אם מדובר על שילוב של פרסום ממומן.


כיצד ניתן למדוד פעילויות שיווק?

מדידת החזר על השקעה בפרסום היא התמחות בפני עצמה, בה גם העסק וגם חברת הפרסום עוסקים במלאכה במטרה למטב את התקציב ולהחזיר הביתה את ההשקעה. פעילויות התורמות למדידת הצלחה יכולות להיות בין היתר: תשאול לידים / פניות המגיעות, הטמעת מערכות מעקב אחר המרות בטפסים, ניתוח תעבורה וסטטיסטיקה ושיטות נוספות המותאמות לצרכים.

קידום אתרים בגוגל
קידום אתר
תחזוקת אתרים באינטרנט
מרקום

חבר איגוד מקדמי אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner