קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletתערוכות, כנסים וחסויות » עיצוב והקמת ביתנים

עיצוב ביתנים והקמה

הקמת ביתן מעוצב בתערוכה, כנס או אירוע להחצנה תדמיתית

מנהלי שיווק או מרקום אשר מנהלים תוכנית אסטרטגיות הכוללת הופעה בתערוכות, כנסים או הפקת אירועים פרטיים, נדרשים להעמיד תקציב שיווק אשר כולל את כל מרכיבי ההפקה כמו: ביתן, חומרים שיווקיים, מוצרי פרסום וקידום מכירות, מתנות והוצאות הקשורות לעובדים, מציגים, בגדים ממותגים ומרכיבים נוספים אשר בדרך כלל מתוקצבים בתכנית מסודרת המחולקת לפי פעילויות עבורן נבנה תקציב ומאושר.

אם החלטתם שבעקבות תהליך מיתוג כולל ורציני, לא ניתן להשתתף באירוע רק באמצעות מוצרי תצוגה מוכנים, ואתם מוכנים לייצור אישי של ביתן הכולל עיצוב מקצועי אשר מונחה על פי קו מיתוגי, התהליך הוא כזה:

ביתן מקובע או מודולרי

שיטה טובה היא בדרך כלל לתכנן ביתן מודולרי אשר יכול להתאים למגוון גדלים נפוצים של ביתנים, לדוגמא (גודל ביתנים במטרים): 3X2, 4X3, 3X3, 5X4, 6X4. עבור ביתנים גדולים יותר השיטה היא להשכיר חומר נוסף על מנת להשלים את גודל הביתן הסטנדרטי שכבר רכשתם, אלא אם כן אתם מסוג החברות שמשתתפות כל חודש בתערוכה עם ביתן של למעלה מ-24 מ"ר.

מערכת טראס - ביתן טראס

החומר הנפוץ ביותר היום הינו אלומינים, ומערכת ביתן נפוצה מחומר זה, נקראת מערכת טראס. את המערכת הזו ניתן לבנות באמצעות חלקי אלומיניום המתחברים זה לזה, ויוצרים מסגרת עליה ניתן להלביש את כל החומרים המשלימים את הביתן: גרפיקה, תאורה, שטיח לרצפה ועליו דוכנים ומוצרי תצוגה נוספים כמו דגלים או רולאפים. הגרפיקה אשר מתלבשת על מערכת זו היא בדרך כלל אחת שתודפס על גבי שמשונית, קנבאס, ויניל או חומר אחר על פי דרישת הלקוח.

בניית ביתן אישי - מתכת, גבס, זכוכית ועוד

אם נרצה לקחת את החברה שלנו לעבר הצגה משולמת אשר יכולה להשאיר את מבקרי הביתן עם פה פתוח, נעשה זאת רק על ידי בנייה אישית אשר מתבצעת על ידי חברת עיצוב בשיתוף חברת שיפוצים ובהתאם לתוכניות אשר הוכנו מראש ועבור פעילות זאת עומד תקציב ראוי.

במסגרת פעילות זאת יש לקחת בחשבון כי ברוב המקרים, קשה מאד לשמור על פירוק הביתן ושמירתו מבלי לשפצו לאחר אירוע. אם תחשבו על זה, תבינו שזה היוני שכן גם בית לא ניתן להזיז ממקום למקום ולצפות שהכל יישאר כשורה.

עיצוב קונסטרוקציה - עיצוב בסיס לביתן

עיצוב ביתן מתבצע בדר"כ על ידי מעצב העושה שימוש בתוכנות תלת מימד על מנת לספק המחשה ולעשות הגהה מול הלקוח. עבור חברות מסויימות הדרישה תהיה עץ ועבור חברות אחרות יכולה להיות דרישה למתכת, חלק מבעלי הביתנים דורשים חלונות וחלק בכלל רוצים קירות אטומים. הכל תלוי בתוכנית העיצוב.

עיצוב גראפי - ביתן תדמיתי

כמובן שכל חברה מעוניינת כי הביתן אותו היא בונה, יפרסם ויחצין את המיתוג והמסרים הפרסומיים שלה. בעיצוב מקצועי ותכנון של בעל מקצוע, לוגו החברה יימצא את מקומו, הסיסמאות, תמונות המוצרים או אפילו המוצרים עצמם, החומרים השיווקיים והמתנות, כולם יימצאו את מקומם.

כיצד נבחר את צבע הביתן

צבעים הם עניין של טעם וביכולתם להחצין רגשות. אם מדובר על אירוע עסקי, אז כמובן שיש צורך להידבק לתכנית מיתוג החברה הכוללת בדרך כלל גם את פלטת הצבעים אשר מאופיינת ברשימה של צבעים ובצמוד אליהם הערכים.

בניגוד לעולם האינטרנט בו הגרפיקה מתבצעת ברוב המקרים ברזולוציה של 72DPI וערכי הצבע נמדדים ב- RGB, בעולם התערוכות, כנסים ואירועים ובמיוחד שמדובר על חומרים שיווקיים או ביתנים המודפסים בבית דפוס, הגרפיקה מתבצעת ב- 300DPI, ובערכי צבע - CMYK.

הקמת ביתנים

הקמת ביתנים בדרך כלל נעזרת במגוון מוצרים משלימים. לאחר שסיימנו עם עיצוב המעטפת החיצונית של הביתן, נרצה להשלים את הפעילות באמצעות מגוון מוצרים:

  • דוכנים לתצוגה - משמשים את נציגי החברה למתן הסבר ואינטגרציה בינם לבין מבקרי הביתן.
  • מתקני תצוגה רולאפים - החצנה תדמיתית מסביב לביתן או בתוכו, הכוללת חשיפת מסרים עיקריים או התמקדות במבצע, שירות חדש או מסר אחר.
  • טלויזית LCD או מקרן - הכנה לתליית טלויזיה או מקרן לתצוגה.
  • אמצעי מיחשוב - נקודות חשמל, אינטרנט וטלפוניה במידה ויש צורך לחיבור מחשבים, שרתים או מוצרי תצוגה אחרים הדורשים חשמל ותקשורת.
  • שלטים ותמונות - חברות מיוצגות, תעודות והסמכות מקצועיות ומוצרים נוספים אשר תומכים בחברה מקצועית המעוניינת לרכוש את אמון הציבור.
  • דגלונים עם פרסום - על גבי הדוכנים או בפיזור חכם בביתן (במידה וגודלו מאפשר זאת), דגלים ודגלונים הן פתרון לא רע להעברת מסר שיווקי בצורה עיצובית ונעימה.
  • מוצרי פרסום וקד"מ - חלוקת מתנות ומוצרים למבקרים בביתן היא נסיון של חברה להיכנס ולהישמר בתודעה של הלקוח הפוטנציאלי.

לחץ לצפייה בקטלוג מוצרי תצוגה, פרסום וקידום מכירות.

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner