קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמילון מונחים » מושגים בקידום אתרים » מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח - מילות חיפוש

הצלחת קידום אתרים ופעילות שיווק באינטרנט, מקורה במחקר מילות מפתח מקצועי.

 לעיתים קרובות, בחירת מילות מפתח (מילות חיפוש) על ידי בעלי אתרים לשם אופטימיזציה טובה לאתר האינטרנט התורמת להגדלת יחס המרה, לא תמיד נכונה.

מחקר מילות מפתח מקצועי תורם לבחירת מילים וביטויים אשר סביר להניח כי לקוחות פוטנציאליים וקהל יעד רלוונטי יקלידו במנועי החיפוש על מנת לאתר מידע, שירות או מוצר מסויים.

אנדור מרקום מציעה לך מומחה מוסמך קידום אתרים ומנהל פעילות שיווק באינטרנט, כלים מקצועיים לביצוע מחקר מילות מפתח ועוד, באמצעותם נחשוף את אותם מילות מפתח וביטויים אשר ישמשו לתהליך אופטימיזציה מקצועי, מסעות פרסום מבוססים עלות לכל קליק או הופעות.

בסופה של פעילות מחקר מילות המפתח, מקבל הלקוח רשימת מילים וביטויים אשר אנו סבורים כי יבצעו המרות טובות יותר, וימשכו גולשים איכותיים ולקוחות פוטנציאליים רבים יותר לאתר האינטרנט, על מנת לבצע רכישת שירותים ו/או מוצרים.

אם אתר האינטרנט שברשותך אינו עבר אופטימיזציה על פי מחקר מילות מפתח, סביר להניח כי הוא עושה שימוש במילים וביטויים אשר אינם אופטימאליים. מסיבה זו, גולשים רלוונטיים, קהל לקוחות פוטנציאלי ומנועי חיפוש, כנראה שלא ימצאו את אתרך.

שימוש לא אופימאלי במילים וביטויים עלול להוביל להפסד כספי במיוחד אם ברשותך חנות מסחר אלקטרוני או אתר המוכר שירותים ומוצרים דרך האינטרנט, וכן בזבוז זמן אדיר בפעילויות קידום אתר לקבלת דירוג טוב יותר במנועי החיפוש והגדלת מדד איכות.


לייעוץ אישי של מומחה מוסמך קידום אתרים ושיווק באינטרנט,
התקשר/י: , נייד: 144, נשמח לעמוד לרשותך.

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner