קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletייעוץ וליווי - האסטרטגיה השיווקית

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית

תפקידה העיקרי של אסטרטגיה שיווקית הוא יצירת ביקוש למוצר או לשירות של הארגון בקרב לקוחות פוטנציאליים.

מתפקידה של אסטרטגיה שיווקית הוא לקבוע עבור הארגון מיהם לקוחותיו, מה רצונותיהם וכיצד על הארגון לעמוד בדרישותיהם באופן שיבדל אותו טוב יותר מהמתחרים.

אסטרטגיה שיווקית נמדדת בשלושה שלבים עיקריים:

השלב הראשון -פילוח שוק:

זהו השלב בו אנו מחלקים את השוק לקבוצות הומוגניות הנבדלות בתכונותיהן מקבוצות אחרות. אמנם בדרך כלל שכיחה השיטה של שיווק אחיד לפיה אנו מתעלמים מכך שפוטנציאל הלקוחות שלנו הוא  הטרוגני ופונים לשוק כמקשה אחת, אך המציאות היא כי בפועל אנו פונים לקבוצות של לקוחות הנבדלות אחת מהשנייה. בשלב זה של פילוח השוק אנו מחלקים את השוק לקבוצות התייחסות שונות.

השלב השני –כיסוי השוק:

עלינו לבחון את מידת יכולתו של הארגון לכסות את קהלי המטרה ולהחליט מהו פלח השוק שאליו אנו פונים. עלינו להעריך את הפוטנציאל של כל פלח שוק ומכאן לבחור פלח שוק לעבודה ואת היכולת שלנו לספק מוצר או שירות בהתאמה לדרישות של אותו פלח שוק.

השלב השלישי -מיצוב השוק:

מיצוב פירושו קביעת מיקומו התחרותי של המוצר או השירות בשוק, ברמת תפיסת הלקוח. בשלב המיצוב נבנה את תמהיל השיווק של הארגון באותו שוק מטרה.

אנדור מסייעת אסטרטגית בתחומים הבאים:

  • בחינה וניתוח הסביבה העסקית והמצב הקיים בשוק הרלוונטי.
  • בחירת שווקי יעד וקהלי מטרה.
  • בניית תוכנית שיווק אסטרטגית.
  • בקרה ויישום תוכנית השיווק.
  • גיבוש אסטרטגיית מותג ומיתוג בעולם האינטרנט.
  • קביעת אסטרטגיית המיצוב התחרותי.
  • גיבוש תמהיל השיווק.
  • תקצוב פעילויות שיווק והוצאה לפועל תוך התמקדות בשמירת התדמית והאסטרטגיה השיווקית.

לייעוץ אישי בעולם השיווק ועזרה בבניית אסטרטגיה שיווקית,
מומלץ לפנות לחברה מקצועית בעלת ניסיון מוכח, המלצות ולקוחות מרוצים.

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner