קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמילון מונחים » מרקום, שיווק ופרסום

לרשותכם מילון מונחים ומושגים מקצועי בתחום ניהול מרקום, שיווק ופרסום.

   ב      ו      ז      ח      כ      מ      פ      ש      ת   
ב ביתן - כחלק מחתימת הסכם חסות מורחב בכנס, אירוע או תערוכה, מקבל הלקוח את האפשרות להקמת ביתן תדמיתי

ו ו/או - And/or - המושג הוא ביטוי אשר הפך נפוץ יותר בשנים האחרונות ונגזר מתוך חשיבה כי אחד משני מקרים יכול להתרחש ואין תשובה החלטית.

ז זכויות יוצרים - כל עסק בין אם קטן, בינוני או גדול צריך להתייחס לעניין זה במחשבה כבדה שכן חלק מתהליך מיתוג אשר נועד לבדל בין העסק שלך למתחרים מבוסס על רעיונות קריאטיביים, עיצובים ומסרים ייחודיים. אם העסק שלך מכוון לשווק לקהל לקוחות רחב ואינך רוצה שייעשה שימוש לא חוקי בלוגו, שם, סיסמאות, תמונות ושאר החומרים השייכים לך, יש להתייעץ עם משרד עורכי דין מקצועי אשר יגבה את זכויותיך וירשום אותך כבעלים חוקיים ובלעדיים של האלמנטים.

ח חסות - האופציה של ארגון או חברה לקחת חלק באירוע תערוכה, חסות או כנס מבלי להשתתף באופן ממשי

כ כיסוי שוק - מידת יכולתו של הארגון לכסות את קהלי המטרה ולהחליט מהו פלח השוק שאליו אנו פונים.

כלי עבודה וסביבת עבודה - רוב החברות במאה העשרים ואחת מבוססות על פתרונות חומרה, תוכנה ותקשורת על מנת לספק שירותים ו/או מוצרים ללקוחות. במאמר זה נפרט את המושג סביבת עבודה טכנולוגית.

מ מענה אוטומטי - אין ספק ולא מעט מנהלי מרקום העוסקים בניהול הפרסום ומנהלי שיווק טוענים כי עולם האינטרנט אשר הביא עמו את המושג "קנייה אונליין", הפך את תהליך רכישת המידע, מוצרים ושירותים לתהליך פשוט יותר, אך בכל הקשור לנושא חווית קניה, מענה אנושי באינטרנט לוקה בחסר.

מיצוב שוק - קביעת מיקומו התחרותי של המוצר או השירות בשוק, ברמת תפיסת הלקוח. בשלב המיצוב נבנה את תמהיל השיווק של הארגון באותו שוק מטרה

מיתוג - מיתוג היא היכולת לבדל מוצר מסויים או שירות מסויים בצורה בה ייזכר בתודעה וייצור בידול בינו לבין מתחריו.

מרקום - ניהול התקשורת שיווקית
Marcom - Marketing Communications

פ פילוח שוק - השלב בו אנו מחלקים את השוק לקבוצות הומוגניות הנבדלות בתכונותיהן מקבוצות אחרות.

פרסום - דרכו של כל ארגון להחצין את מסריו, שירותיו ומצוריו בפני קהלי יעד רלוונטיים מתבצע על ידי פרסום.

ש שיווק - שיווק היא הדרך האופטימלית של חברות ומפרסמים להחזר גבוה על השקעה.

שטח תצוגה - במסגרת הסכם חסות ותשלום עבור תצוגה, מקבל הלקוח שטח ייעודי הנמדד במטר רבוע לצורך החצנה תדמיתית.

שיווק ממוקד - שיווק ממוקד הוא נגזרת מתהליכי מכירה לאחר ניפוי קבוצות אשר סביר להניח שאינן יבצעו קניות והתמקדות בקהל יעד רלוונטי ואיכותי עד כמה שניתן.

שיווק נישתי - שיווק ממוקד לנישה - קידום אתרים או אופטימיזציה של אתר למנועי חיפוש (Seo – Searching engines optimization) היא ללא ספק האומנות של הבאת גולשים ממוקדים לאתר האינטרנט על ידי שיפור דירוג האתר בגוגל או במנועי חיפוש מובילים אחרים.
בעוד מנועי החיפוש עוברים לקראת תוצאות אישיות ומשנים את אלגוריתם הדירוג באופן תמידי, יש צורך להתייחס לשיווק נישתי.

ת תוכן לאתר - כבר ידוע לכם כי תוכן לאתר הינו הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע לתחזוקה וקידום אתרים במנועי החיפוש ולכן אין צורך לחזור על כך, אך הידעת כי תוכן רלוונטי ומקורי הינו המקור לקישורים איכותיים ?

תקשורת שיווקית - תקשורת שיווקית היא היכולת של ארגון להחצין מסרים שיווקיים ללקוחות ובעלי מניות, לסנכרן בין חטיבות ואגפים, ניהול תחזוקת אתר האינטרנט והופעה תוך מתן חסות בתערוכות, כנסים ואירועים.

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner