קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמיתוג והפקת תדמית » מיתוג והפקת תדמית עסקית

מיתוג באינטרנט

מיתוג באינטרנט

אתר אינטרנט מצליח הוא אתר שמזהים אותו ולקוחותיו שומרים לו אמונים.

מיתוג באינטרנט מתבצע מתוך בחינה מדוקדקת של הערכים אותם רוצה החברה לנכס לעצמה, ליצור את עמדת הצרכן הפוטנציאלי בנוגע לחברה, מוצר, או השירות.

הצורך להתבלט, הוא צורך הכרחי

מיתוג הוא מכלול הפעולות שהארגון מבצע על מנת לנכס לעצמו זהות רצויה, למוצר, או לשירות שהוא מציע. עיצוב הלוגו, עיצוב המוצר, בחירת צבעים לאתר האינטרנט, אריזת המוצר, אופי הפרסום וכו'. אנדור מספקת ללקוחותיה שירותי מיתוג מלאים ובעיקר מלוטשים לעילה ולעילה.

שם המותג

בחירת שם פרטי או שם כללי, של מקום, חפץ או שם קטגוריה כללי כשם מותג היא בהחלט החלטה לא פשוטה. הוספת סימן מסחרי רשום - ® בלבד אינה הופכת את השם למותג בעיני הצרכן ולצורך כך יש לבצע פעילויות מיתוג מקצועיות אשר ישיגו את המטרה.

בלעדיות המותג

במקרים בהם מותג הוא בלעדי אשר מוכח כי הינו ראשון בקטגוריה או בתחום, יהנה ויזכה המותג החדש בתשומת לב רחבה ופרסום נרחב ברחבי המדיה. עולם האינטרנט והפרסום בכללותו מרובה בפרסומאים ומוכח כי  "צמאים" למותגים חדשים מתוך דרישת צרכנים לחידושים מתמידים.

עיתוי המותג

בעולם העסקים קיימים מקרים מיוחדים במיוחד בתחומים תחרותיים אשר ניתן לראות  כי יצליח וירוויח מי שפעל ראשון ולא בעל החידוש.

איכות אמינות המותג

המרכיב החשוב ביותר בבניית מותג והצלחתו לאורך זמן תלויה באמון הצרכן. אם צרכנים לא נותנים אמון במותג סופו להכשל.

אופנה מותגית

במקרים בהם מוצר או שירות הם מוצר אופנתי, יש לשים דגש מיוחד על עיתוי והזרמה תקציבית מבוקרת אשר תוכננה בקפידה מבעוד מועד.

לייעוץ בנושא מיתוג - הכוח לשמירה תדמיתית של חברה לאורך זמן,
מומלץ לפנות לחברה מקצועית בעלת ניסיון מוכח, המלצות ולקוחות מרוצים.

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner