קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמילון מונחים » מושגים בקידום אתרים » תוצאות חיפוש אורגניות (טבעיות)

מהן תוצאות חיפוש אורגניות (טבעיות) ?

תוצאות חיפוש אורגניות טבעיות הן התוצאה של סריקת אתרים ורישום עמודים במנועי החיפוש המתבצע על ידי "עכבישים".

כאשר גולשים מעוניינים לאתר מידע בעולם האינטרנט, בדרך כלל ייכנסו למנוע חיפוש מוביל ויקלידו בשדה ייעודי את מילת המפתח אשר קשורה למידע אותו הם מחפשים. לאחר שהקלידו את מילת המפתח או הביטוי הרצוי ולחצו "חפש", מנוע החיפוש יציג להם עמוד תוצאות ראשון מבין כמה (תלוי בכמות העמודים הרשומים בתחום עניין זה). עמוד התוצאות בקרב רבים ממנועי החיפוש יהיה מחולק ל-2 חלקים:

  • תוצאות חיפוש אורגניות טבעיות - Organic Search Results.
  • תוצאות חיפוש ממומנות - Sponser links, או בשם שכולנו מכירים כפרסום ממומן.

תוצאות חיפוש אורגניות טבעיות יהיו ממוקמות ברוב המקרים בצד ימין של עמוד התוצאות אם מדובר על ישראל, ואם בחול אז סביר להניח שבצד שמאל, זה תלוי בכיוון הקריאה של אותה מדינה. ברוב המקרים ובקרב מנועי חיפוש רבים תימצאנה רק 10 תוצאות חיפוש בעמוד כאשר התוצאות שעולות הן רלוונטיות למילת המפתח (זהו הבסיס לקיומם של מנועי חיפוש).

 תוצאות חיפוש אורגניות

על מנת לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש שתתרום לדירוג אתר גבוה, מומלץ להתייעץ עם מומחה מוסמך קידום אתרים בעל נסיון אשר ידאג להפוך את אתר האינטרנט לידידותי יותר עבור מנועי החיפוש ולהעלות את מדד איכות האתר.


לייעוץ עם מומחה מוסמך קידום אתרים ושיווק באינטרנט,
התקשר/י: , נייד: 144, נשמח לעמוד לרשותך.

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner