קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמאמרים » מרקום » קידום תומך תקשורת

קידום אתרים תומך תקשורת שיווקית

בסופו של דבר, מה המטרה של כל עסק מלבד מכירות? תקשורת כמובן

כל חברה המשווקת מוצר או שירות מנסה לקשר בינו לבין הצרכן וליצור תגובה. כך עסק צומח. במשך הזמן התקשורת מתרחבת בקרב קהל לקוחות רחב יותר שמניע את העסק ותורם לצמיחתו.

כך גם המטרה בתחום קידום אתרים. תקשורת היא המפתח לכל פעילות שנרצה לבצע במנועי חיפוש. כל פעילות שתתבצע, בעצם מובילה לפעילות תקשורתית כזו או אחרת. בין אם התקשורת היא לצורך מכירת שירות ובין אם עבור מוצר, המטרה הסופית היא הגדלת החשיפה אל מול קהל לקוחות רלוונטי שיידע שהחברה מציעה משהו.

תקשורת כיום ולעתיד לבוא, היא כוח מניע לצורך קידום אתר

דירוג האתר והופעתו במקום טוב היא חשובה אין ספק, אך אם הכותרות והתיאורים לא ייכתבו בצורה מקצועית, מטרת התקשורת תתפספס, והלקוח אינו יקבל את המסרים שייחלנו להם. אופטימיזציה בעקרון היא כל מאמץ שנעשה על מנת שלקוחות פוטנציאלים יבחינו במסרים והתקשורת אותה בנינו, תצליח.

  • אם משרד יחסי הציבור אמור להוציא כתבה חדשה לעיתונות, ביצוע אופטימיזציה יכול לוודא כי נוציא מקסימום יעילות מהפעילות.
  • אם עמוד חדש מתווסף לאתר, תהליך אופטימיזציה יתרום לכך שמנועי החיפוש יוכלו לאתר ולאנדקס את העמוד ללא שום בעיה.

לעסקים המעוניינים להיות מדורגים במקום ראשון בכל דבר, כבודכם במקומכם אך אסור לשכוח שעולם העסקים בנוי על תקשורת ומסרים שמובילים לרכישה. לכן, ניהול תוכן האתר וכתיבה שיווקית הן פעילויות שאין לזלזל בהן, וגרפיקה יפה יש לזכור תמיד שצריכה להגיע כגיבוי לתוכן ולא הפוך.

אם נסתכל מצד המיתוג, אז תקשורת למותג תמיד מסייעת בחיזוק המודעות והנאמנות כלפיו. התקשורת מאפשרת להציג ללקוח את מכלול העסק, מגוון השירותים והמוצרים, מבצעים ומסרים חדשניים, ולא רק מידע ספציפי.


לייעוץ אישי בנושא קידום אתרים ותקשורת שיווקית באינטרנט, מלא/י פרטייך.

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner