קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמאמרים » קידום אתרים באינטרנט » קידום אתרים בזמן מיתון ומשבר כלכלי

גידול בביקוש לחברות קידום אתרים בזמן מיתון ומשבר כלכלי

מדוע נעזרות חברות רבות בשירותי קידום אתרים בזמן משבר ומיתון ?

משק המצוי במיתון כלכלי ובמשבר פיננסי מצעיד חברות שונות לעבר הבנה טובה יותר של צרכי לקוחותיה. קידום אתרים הכולל אופטימיזציה לעולם האינטרנט בזמן משבר הוא פתרון אולטימטיבי בעלויות סבירות על מנת להמשיך ולשווק מוצרים ו/או שירותים ברמת החזר על השקעה גבוה יותר מערוצים אחרים.

אם אתם קוראים את המאמר אז כנראה שהקלדתם במנוע חיפוש את אחד ממילות המפתח אשרו  מיוצגות באתר זה ועברו אופטימיזציה לתוכן.

קרוב ל-85% מכלל איתור חברות, מוצרים ושירותים מתבצע דרך מנוע חיפוש לכן יש לציין כי על מנת לאפשר ללקוחות פוטנציאליים למצוא את אתר האינטרנט מומלץ להתייעץ עם חברת קידום אתרים ואופטימיזציה.

תחשבו על הרגלי החיפוש שלכם. האם אתם לא לוחצים על התוצאה הראשונה שמופיעה בתוצאות החיפוש והכי רלוונטית למה שחיפשתם? כמה עמודים לדעתכם הייתם עוברים על מנת למצוא את מבוקשכם ?

בתחום קידום אתרים (SEO) בזמן חיפוש מילה או ביטוי, נבדקים  מיליוני אתרים  ועוברים תהליך של מיון על מנת להציג בעמוד התוצאות הראשון את אתרי האינטרנט הרלוונטיים ביותר למושג שהוקלד.
הופעה במקומות גבוהים בעמודים ראשונים תגדיל את חשיפת האתר כלפי לקוחות פוטנציאליים אשר בסופו של דבר יגדיל את יחס ההמרות.

יש לציין כי גרפיקה יפה אינה מקוטלגת בצורה אופטימאלית כמו כותרות בנויות היטב. על מנת להציג ללקוחות פונציאליים ולקהל היעד את המוצרים והשירותים יש קודם לכן לדאוג להגעתם לאתר. לאחר שהצלחת להכניס תנועה ממוקדת ואיכותית לאתר, יש לספק תוכן מעניין ואתרים רלוונטיים על מנת לשמר את הגולשים.

מנועי החיפוש שולחים "crawlers" על מנת לקטלג אתרים על פי מילות מפתח רלוונטיות ולכן יש לחשוב היטב על מילות המפתח בהם משתמשים באתר על מנת להגיע לקהל לקוחות איכותי ורלוונטי אשר יבצע המרות.
פעילות קידום אתרים מקצועית תבטיח יציבות למיתוג ולהכרה מצד לקוחות אשר חיוני בזמן משבר ותורם רבות לאורך הזמן.


לייעוץ מקצועי של מוסמך קידום אתרים ואופטימיזציה,
התקשר/י: 03-5467636, 144,

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner