קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמאמרים » מרקום » כתיבה יעילה מובילה להמרה

כתיבה יעילה מובילה להמרה

כתיבת תוכן לאתר בכללותו או רק עבור עמוד נחיתה אינה משימה פשוטה, ובטח לא אם מדובר על אופטימיזציה

בעלי אתרים בדרך כלל אינם מקפידים על הנושא וחושבים כי "לכתוב תוכן על המוצרים ו/או שירותים היא ממש לא בעיה".

כתיבת תיאור למוצרים ושירותים, תוכן אינפורמטיבי, חוות דעת, המלצות ומאמרים בהחלט יכולה להיעשות בצורה עצמאית, אך אם מדברים על תוכן שמסוגל לבצע המרה, יש צורך להיות יצירתי.

העמוד אליו מגיע הגולש הוא עמוד חשוב אשר בדרך כלל יכול או להוביל למכירה או לנטישה. מקדמי אתרים, משרדי פרסום ואחרים העוסקים בשיווק באינטרנט ונמדדים על פי הצלחה, מבינים את חשיבותה של הכתיבה. זאת הסיבה שהם מוכנים לשלם סכומים לא קטנים עבור כתיבה איכותית שאינם יכולים לבצע בעצמם.

כתיבה שיווקית לעמודי נחיתה משלבת מינון נכון של אינפורמציה ומידע רלוונטי על מוצר או שירות מסוים, בעוד התוכן העיקרי מצוי במקום אחר והגולש מסוקרן ללחוץ ולצפות במידע נוסף.

טיפים לכתיבת עמודי נחיתה

כותרות ממוקדות

העין האנושית מושכת את הגולש מיד כשהוא מבחין במילה הקשורה למידע שאותו הוא מחפש. שימו לב כי שהכותרת תהיה קשורה לתוכן ממנו הגיע הגולש. כתבו ביצירתיות הצעה שלא ניתן לסרב לה.

הנעה לפעולה – Call For Action

לאחר שכתבתם "כותרת מנצחת", מגיעה קריאה לפעולה. בין אם בצורת טקסט מובלט, באנר או כפתור, זוהי פעולה חשובה שאין כמותה. בעולם האינטרנט ובכל הקשור לניווט באתר, יש להסביר ולנווט את הגולש למטרה לאחר שביצע כניסה. בעמוד נחיתה קצר מומלץ להזכיר את ההצעה פעמיים ואילו בעמודי נחיתה ארוכים יותר, מומלץ להזכיר אף יותר.

זהו מאמר בשבילך

במקום לפנות אל הגולשים באמצעות "אנחנו", שנו את הטקסט כך שתהיה פנייה אישית וכוונו כך שהחשוב ביותר יהיה "אתה". ציינו בפני הגולשים מה חברתכם יכולה לעשות עבורם ומהם היתרונות בעבודה מולכם.

זמן תגובה

כתיבת תוכן המתבצעת עבור אתר אינטרנט חייבת להתחשב בעובדה כי זהו מקום בו הקוראים פחות סובלניים מאשר במידע מודפס, לכן:

  • הקפידו למקם את התוכן העיקרי והחשוב ביותר בהתחלה
  • השתמשו בכותרות משנה
  • צרו אלמנטים מושכים כמו כפתורים, אנימציה, גרפיקה ואזורים מובלטים היכן שצריך.

מעוניין לקבל הצעה לכתיבת תוכן שיווקי לאתרך? מלא/י פרטייך:

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner