קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמאמרים » פרסום » פרסום ממוקד או קידום אתרים במנועי חיפוש

פרסום ממוקד באינטרנט או קידום אתרים

פרסום ממוקד באינטרנט כמו קידום אתרים במנועי חיפוש (seo), שניהם דורשים השקעה תקציבית. מעוניינים לדעת היכן ניתן לקבל החזר על השקעה (roi) גבוה יותר ?

נצא מנקודת הנחה שהעסקתם חברת קידום אתרים מקצועית אשר תפקידה לקדם את אתר האינטרנט ולגרום לדירוג גבוה של האתר במנועי חיפוש. עניין פעילות זו חשובה מאין כמוה ורצויה מאד, אך גם כאשר תגיעו להיות במקומות הראשונים במנועי חיפוש עבור מילות מפתח (מילות חיפוש) נבחרות, עדיין הקשר עם לקוחות פוטנציאליים תלוי בכך שייכנסו למנוע החיפוש הספציפי בו מתבצע הקידום ויקלידו את מילות המפתח הנבחרות.

אך לצורך העניין בוא נצא מנקודת מוצא בה אתר האינטרנט שלכם אינו ממוקם במקומות הראשונים במנוע החיפוש גוגל (Google) או גרוע מכך אינו מקוטלג ואינו רשום כלל במנוע החיפוש. יש צורך להתחיל מהבסיס ולרשום את האתר במנוע. ישנם מקרים בהם הרישום יכול לקחת שבועות והזמן שלנו כאמור יקר.

אז חיכינו כמה שבועות על מנת שאתר האינטרנט שלנו יירשם ויקוטלג במנוע החיפוש וקרה שתוצאות הדירוג אינן משביעות רצון. שוב נצטרך לבצע אופטימיזציה ולהגיש את האתר לבדיקה ואבחון מחדש מה שאומר ששוב נאלץ להמתין עוד כמה שבועות. ישנם מקרים בהם מבזבזים עסקים חודשים שלמים על אופטימיזצית מבנה, תוכן וגרפיקה על מנת לקבל תוצאות דירוג משביעות רצון אם בכלל.

בתחום קידום אתרים אין שום הבטחה לדירוג האתר במיקום מסוים ולכן חברות קידום אתרים מקצועיות נזהרות מלהבטיח דירוג ומיקום במנוע חיפוש מסוים. חברות מקצועיות עובדות על מנת לשפר את דירוג האתר ולבצע אופטימיזציה ברמה הגבוהה ביותר שניתן לכ-30 מילות מפתח ומושגים רלוונטיים במנועי חיפוש מובילים נבחרים.

בשל הסיבה שזמן יקר מעורב בתהליך וחברת קידום אתרים מקצועית הרי צריכה זמן (בין 3-4 חודשים) על מנת לספק תוצאות משביעות רצון, כבעלי עסקים ומנהלים עלינו לקבל החלטה. אם זמן ועיתוי משחק תפקיד בשיווק המוצר ו/או השירות אותו אנו מעוניינים להציע יש לקחת את עניין הזמן בחשבון בכל הקשור לקידום אתרים במנועי חיפוש.

בפעילות פרסום ממוקד באינטרנט לעומת זאת יש צורך בסדר גודל של 30 יום על מנת להתחיל לראות תוצאות. אם יתבצע מעקב נכון וחכם אחר הלידים (follow up), הקישורים ומערכות היחסים העסקיות מתוך הפרסום הממוקד יגדיל את תעבורת האתר כלומר כמות הגולשים והמבקרים ויתרום משמעותית להגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאליים שפוקדים את העסק.

נתון נוסף שעלינו לדעת בתחום המידע המצוי באינטרנט הוא שלמרות שמנועי החיפוש משמשים כיום כ-80% מהדרכים לאיתור מידע ברשת, הם עדיין מקטלגים רק 30%-40% מכלל כמות המידע המצויה באתרים. נתון זה מראה לנו כי 60%-70% ממקורות המידע ברשת אינו נגיש כלל על ידי איתור במנועי חיפוש.

הנתון באמת מעניין ומעלה את השאלה הבאה: אם ישנם גולשים אשר אינם מוצאים באינטרנט את המידע שהם מחפשים, כיצד הם מוצאים את המידע והיכן ?
התשובה היא על ידי "קישורים" והפניות ממקורות מידע אחרים ברשת. אחרי מנועי החיפוש, קישורים הם המקור השני בחשיבותו לאיתור מידע ברשת אשר פתח דלת רחבה יותר מכמות המידע שמנועי החיפוש מסוגלים להציע.

ההבדל בין מסעות פרסום ממוקדים באינטרנט לבין קידום אתרים במנועי חיפוש

פרסום ממוקד באינטרנט מתייחס לקהילות ברשת ומטרתו להגיע לקהל המטרה ולהגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלי של העסק, בעוד שתחום קידום אתרים במנועי חיפוש מטרתו לשפר את דירוג האתר במנועי חיפוש על פי מילות מפתח רלוונטיות בעזרת אופטימיזציה מקצועית של תוכן, מבנה, קוד וגרפיקה.

פרסום ממוקד באינטרנט מטרתו לחשוף את אותם אתרים, פורטלים וקהילות אשר מבקרים בהם הלקוחות הפוטנציאלים וליצור קישור ישיר בין אותן מדיות לאתר האינטרנט של העסק. דרך זו של פעילות שיווקית מקרבת צעד אחד קדימה את המפגש בין העסק לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו. לקוחות פוטנציאליים אשר גולשים וצופים באותן מדיות רלוונטיות יתקלו בקישור לאתר האינטרנט של העסק ויגיעו אליו גם מבלי להשתמש במנועי החיפוש.

זוהי בהחלט גישה ישירה יותר אשר מספקת יתרון נוסף: בתחום קידום אתרים אנו יודעים שמנועי החיפוש משנים את האלגוריתם בו הם משתמשים לדירוג אתרים מעת לעת מה שגורם בדרך כלל לאתרים מסוימים להיפגע ולאבד את דירוגם ומיקומם הגבוה. לעומת זאת קישור חזק ודומיננטי מאתר בעל תעבורה גבוה של גולשים יכול להישאר ולהתקיים חודשים ואף שנים. אם אתר האינטרנט שלך מציע תוכן מקורי, רלוונטי וענייני הוא בהחלט מספק ערך רב לאותו אתר המקשר משום שהוא מעשיר את המידע שהוא עצמו מספק לקהל הגולשים שלו. זו הסיבה שלאתרים רבים יהיה סיבה טובה להמשיך ולקשר לאתרך.

האם מה אין צורך יותר בפעילות קידום אתרים ואין צורך להתייחס למנועי החיפוש ?

ממש לא, מנועי החיפוש עדיין מספקים תעבורה גדולה לאתרי האינטרנט ובזכותם אף זוכים אתרים רבים ללקוחות משלמים ולכן מנועי חיפוש הם מומלצים. מה שאנו אומרים בעצמם זה שבשורה התחתונה יש לבצע פעילות מקבילה. להשתתף במסעות פרסום ממוקדים ולהעסיק חברת קידום אתרים מקצועית שתבטיח אופטימיזציה איכותית לתוכן, מבנה וקוד האתר על מנת לשפר את דירוג האתר במנועי חיפוש. אם אתר האינטרנט שלך ייהנה מדירוג גבוה במנועי חיפוש, סביר להניח שפורטלים, אינדקסים ואתרים רלוונטיים יקשרו אליו ויתרמו לחיזוק התדמית ומיצוב העסק בתחום בו הוא פועל.

אם כך ראינו כי ישנו קשר הדוק בין פרסום ממוקד באינטרנט לתחום קידום אתרים במנועי חיפוש, אם דרוש לך מנהל מרקום מקצועי ו/או מוסמך קידום אתרים אשר יבטיח בניית תכנית שיווק אסטרטגית, אנדור מציגה לך פתרון אולטימטיבי, תוצאות אמיתיות והחזר גבוה על השקעה אשר יקנה לך שקט נפשי להתרכז במה שחשוב,  ניהול העסק שלך.


לקבלת ייעוץ מרקום מקצועי ותמיכת מוסמך קידום אתרים, צור קשר:
מודיעין בזק: 144

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner