קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמאמרים » מרקום » אם החלטת על כותרת, זה לא אומר שהיא תופיע

כותרת האתר השתנתה - אולי זו גוגל

אם השקעת מחשבה בכותרת של האתר, גוגל יכולה להחליט אחרת ולשנות

בין אם אתם מנהלי מרקום, בעלי אתרים או חברות תחזוקה, מחשבה על כותרות מחוייבת במציאות הפרסום והחשיפה של האתר, אך אם החלטתם על כותרת, דעו כי זה לא אומר שהיא באמת זו שתוצג.

בסרטון הבא ניתן לצפות במאט קאטס מצוות גוגל אשר מדבר על כותרת האתר הרצויה מצד הלקוח - Page Title, ומצד שני לא תמיד כותרת זו היא באמת זו שתוצג בקוביית התוכן של האתר הנקרא באנגלית Snippets.

מאט קאטס מסביר כי גוגל מעוניינת כחלק מהאסטרטגיה שלה, להציג את תיאור האתר, בצורה הטובה ביותר לדעתם, ולכן אם גוגל מוצאת כותרת שיכול להיות שאינה מספקת דיי, היא תחליט להחליפה לכותרת טובה יותר עבור הגולש.

האם לסמוך על גוגל בעניין בחירת הכותרת או לא, זוהי שאלה שכל אחד יחשוב אם זה טוב עבורו. ברוב המקרים, מנהלי מרקום ובעלי עסקים, אינם מעוניינים כי גוף אחר מלבדם אלא אם כן בהתייעצות, ייתבצעו כאלו שינויים.

כיצד ניתן לשלוט על הכותרות

אז למדנו כי אם החלטת כי אתה הוא זה שתקבע מהי הכותרת הסופית, לא תמיד זוהי באמת תהיה התוצאה. על מנת למקסם את הסיכויים שרצון בעל האתר הוא זה שיתקיים, יש לבצע אופטימיזציה למבנה, תוכן וקוד האתר. במקרים רבים ועל מנת למנוע תקלות, משתמשים בעלי אתרים בחברות חיצוניות על מנת לנהל את פרטי האתר, כחלק מתחזוקה מקצועית ושיפור דירוג האתר על ידי קידום אתרים.

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner