קידום אתר כחלק מפעילות שיווק באינטרנט וניהול תחזוקת אתרים על ידי מוסמך קידום היא דרכה של אנדור מרקום שיווק אינטרנטי.

שיווק באינטרנט ומוסמך קידום אתרים
האומנות של המאה העשרים ואחת

שיווק באינטרנט
צור קשר מאמרים אודות אנדור שיווק באינטרנט פורום פרוייקטים
leftcorner
bulletמאמרים » קידום אתרים באינטרנט » חמישה צעדים פשוטים לקידום עסקים וקידום אתרים

חמישה צעדים מוצלחים לאסטרטגיית עיצוב, בנייה וקידום אתרים בעולם האינטרנט

התנהלות עסקית של ימינו תוביל בסופו של דבר לגידול בביקוש לבניית אתרים בקרב רוב החברות.

בצורה כזו או אחרת על מנת לשרוד תצטרך כל חברה ליצור לעצמה אתר אינטרנט בין אם יהווה אתר אינטראקטיבי או אתר תדמיתי אינפורמטיבי בלבד. ישנם כמה צעדים מוצלחים שיעזרו לך לכוון את העסק למסלול נכון.

  1.  ניתוח הסביבה העסקית
    על מנת להכניס את העסק למסלול הנכון, יש תחילה לנתח את הסביבה העסקית ולמצוא את התשובות לשאלות עקרוניות: מה המטרות שברצונך להשיג ?, כיצד אתר האינטרנט של העסק נכלל בתכנית העסקית ומה תפקידו ?, אם אין תכנית עסקית זו בעיה חמורה שכן ללא תכנית עסקית העסק צפוי להיקלע למשברים. בניית תכנית עסקית היא חלק בלתי נפרד מהקמת העסק ולכן יש לבצעו לפני השלבים הבאים.

  2. מחקר שוק ומחקר מילות מפתח
    על מנת לקבל פרספקטיבה טובה על השוק ותחום העיסוק בו אתר האינטרנט של העסק אמור להיבנות, יש לבצע מחקר שוק המתחיל במחקר מתחרים. שימו לב מהם פעילויות השיווק אשר מתחרים מבצעים, מהם המוצרים והשירותים הנמכרים ובאילו מחירים. עוד יש לבחון את אתרי האינטרנט, להבין מה מציעים ומהי הפונקציונאליות הקיימת ולתכנן טוב יותר את אתרכם. לאחר מחקר מתחרים יש לבצע מחקר מילות מפתח אשר בעזרת עבודה מקצועית יכול להבטיח התמקדות במילים וביטויים אשר רוב הסיכויים שיבצעו המרות טובות יותר, ימשכו תנועת מבקים איכותית וממוקדת ולא יבזבזו את תקציבכם למען תנועה מתעניינת בלבד. מחקר מילות מפתח הינו חלק בלתי נפרד מקידום אתרים ומהווה כלי עזר חשוב לאופטימיזציית אתר, העמודים הכלולים בו וניהול מסעות פרסום ברשת האינטרנט המבוססים עלות לכל קליק או אלף חשיפות.

  3. עיצוב אתרים על פי קונספט
    לאחר סעיפי המחקר והניתוח הגיע הזמן לחלק היותר מעניין. עיצוב אתרים וקריאטיב טוב יגרום להבדל שבין גולשים איכותיים המגיעים לאתר ומבצעים פעילויות לבין גולשים אשר הגיעו ונטשו את האתר עוד לפני שהמסר הועבר. עיצוב אתרים כולל בתוכו אלמנטים מגוונים:

    א. יצירת תוכן אישי, רלוונטי ומושך להעברת מסרים שיווקיים.
    ב. מבנה האתר, ניווט ידידותי ומיקום האלמנטים השונים.
    ג. Look and feel כללי של האתר והתאמתו למסר שברצונכם להעביר.

    יש לציין כי יש לתת את הדעת בצורה נכבדת לעניין ניווט קל וידידותי שכן הבאת גולשים לאתר יפה מבלי שינווטו בו בקלות וימצאו את מבוקשם הוא פשוט כשלון. אם החלטתם בכל זאת למרות שלא מומלץ להשתמש בטכנולוגיית Flash לניווט, העסיקו חברת קידום אתרים מקצועית אשר תוכל לסייע לפתור את הבעיות הנגרמות בקידום אתרים וסריקת מנועי החיפוש על מנת לקבוע את דירוג האתר.
     
  4. פיתוח אתרים וטכנולוגיה
    כאשר סיימתם את הסעיפים הקודמים, הגיע הזמן לבחור טכנולוגיה מתאימה שתהווה את הפלטפורמה הטכנולוגית עליה מבוסס אתר האינטרנט שלכם. בבחירת טכנולוגיה חשוב לבחון את האופציות השונות הקשורות לתדירות עדכון האתר, מי מבצע ועדיף כי טכנולוגיה כגון: ASP, PHP, HTML, CSS, .NET שתיבחר בסופו של דבר אכן תשמש לכמה שנים קדימה.
    שימוש באתר אינטרנט מבוסס בסיס נתונים היא המלצה טובה שכן מייעלת את העבודה בכל הקשור לתחזוקת אתר האינטרנט וניהול תכנים. בבחירת מערכת ניהול תוכן (CMS – Content management system), חשוב מאד לבחור במערכת אשר ידידותית לתחום קידום אתרים ומהווה כלי פיתוח וניהול טוב עבור סריקה ידידותית של מנועי החיפוש.
     
  5. בחירת חברת אחסון
    בכל הקשור לחברת אחסון יש לבחור חברה מתאימה העוסקת בתחום כבר כמה שנים, מכירה את התנהלות הרשת ותישאר בשוק גם בעתיד. בבחירת חברת אחסון לא מספיק לבדוק את היכולת של החברה לאחסן במחיר טוב אלא יש לבדוק קריטריון נוסף שחשוב לא פחות עבור תחום קידום אתרים. קצב עליית האתר לא קשור אך ורק לטכנולוגיה שבה נבנה, לגרפיקה שנטענת ולגודל התוכן אלא מושפע גם מעניין טכנולוגי הקשור לחוות השרתים ולשרת הספציפי אשר אמור לאחסן את אתר האינטרנט. אם מנוע החיפוש יגיע לסרוק את אתר האינטרנט והאתר לא יהיה זמין או שהשרת ירד לתחזוקה, זה יכול לעלות לך בדירוג ובמיקומו בתוצאות החיפוש אשר לשם כך שילמתם ותכננתם בקפידה את כל המהלך.

בשורה התחתונה יש לזכור כי אתר האינטרנט הוא לא רק כרטיס ביקור עבורכם ומהווה כלי עסקי חסר תקדים שבתכנון נכון על די מנהל מרקום ותחזוקה מקצועית על ידי מוסמך קידום אתרים יכול להניב "לידים", להגדיל את מאגר הלקוחות ולספק תשובה אולטימטיבית לקידום מכירות.


 לייעוץ מקצועי בתחום עיצוב ובניית אתרים המתבצע על ידי מוסמך קידום אתרים,
בזק 144

קידום אתרים

תחזוקת אתרים

בניית אתרים

שאלות נפוצות באנדור
  • סרטון תדמית או מצגת - מה כדאי ?
    • לא מעט מדיות מציעות אפשרות לפרסום תוכן, כן גם בחינם!
  • מה לעשות אם דירוג האתר יורד
    • נפילה במיקום אתר נובעת מכמה סיבות אפשריות, חלקן יכולות להיות מושפעות מפעילות עצמית וחלקן מהשפעה חיצונית.
  • האם גוגל מתייחס לקישורים עם קו תחתון אחרת ?
    • בתהליך העיצוב יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים אשר מספקים למנועי החיפוש מידע.
  • מדוע דירוג האתר תלוי בתכנים ומסרים ?
    • תוכן ומסרים לאתר אינטרנט היא פעילות שיווקית חשובה ולא רק עבור קידום.
  • האם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי?
    • קידום אתר באופן עצמאי הוא אפשרי לאלו המעוניינים להשקיע מזמנם, ללמוד נושאים חשובים לאורך זמן.
  • מהי אופטימיזציה לאתר וכמה עולה ?
    • אופטימיזציה היא סדרת פעולות אשר מבצע מקדם מוסמך עבור קוד, מבנה, תוכן וגרפיקה.
  • האם כולם צריכים מחקר מילים ?
    • מחקר מילות מפתח הוא תהליך באמצעותו ניתן לאתר מילים וביטויים רלוונטים בעלי ביקוש, וכן להעריך רמת תחרות ועלויות לפרסום ממומן.
  • מה כולל חוזה תחזוקת אתרים ?
    • חוזה תחזוקה לאתר כולל פעילויות מגוונות החל מתוכן, גרפיקה, שיווק, פרסום וקידומו של האתר.
  • כיצד לבחור חברת קידום אתרים ?
    • אחת מן הדרכים לבחירת חברת קידום אתרים היא לבדוק האם היא עובדת על פי כללים ברורים.
  • מה ההבדל בין קידום אתר קיים לאתר חדש  ?
    • אתר אינטרנט קיים יכול להוות יתרון או חסרון. לבדיקת אתרך התייעץ עם מומחה.
  • האם מרקום חיצוני עדיף מפנימי ? 
    • היכולת להוציא בזמן פעילויות שיווק היא יתרון יחסי למנהל תקשורת שיווקית חיצוני.
  • כיצד מועיל קידום אתרים אורגני "טבעי" ?
    • קידום אורגני הוא היכולת של אתר להופיע במקומות טובים בעמודי תוצאות החיפוש.
  • האם ניתן להימנע מהקמת ביתן עצמאית ?
    • בהחלט, שירותי הקמה הם חלק מפעילות המבצעת חברה לבניית ביתנים.
  • איך לשפר את זמן טעינת האתר ?
    • שיפור זמן טעינת האתר מתבצע בפעילויות שונות המטפלות בכל חלקי האתר.
  • שאלות ותשובות מרקום, קידום ושיווק

pagecorner